Nye Sennheiser IE 300 gir deg detaljrik lyd - hvor som helst

Nye Sennheiser IE 300 gir deg detaljrik lyd - hvor som helst

Sennheisers nye ørepropper IE 300 sikrer en lydopplevelse av ypperste kvalitet, uansett tid og sted.

Oslo, 12. januar 2021 – Alt ligger i detaljene: Sennheisers nye ørepropper IE 300 er designet for å gi nyansert og naturlig lyd når du er på farten. De drives av en avansert versjon av Sennheisers syv mm XWB-drivere (Extra Wind Band) som sikrer en balansert lydsignatur og nøyaktig lydgjengivelse. De nye IE 300 kombinerer overlegen lyd med et førsteklasses profesjonelt design.

Lidenskapelige lydentusiaster krever en detaljert lytteopplevelse av høy kvalitet, ikke bare hjemme, men overalt. Sennheisers nye IE 300 er en raffinert versjon av lydspesialistens anerkjente syv mm Extra Wide Band (XWB)-sensorer, produsert på selskapets hovedkvarter i Tyskland. Øreproppene garanterer overlegen lydkvalitet, med en balansert lydsignatur og utmerket lydnøyaktighet. Hver komponent er nøye innstilt for å avgrense lytteopplevelsen: Dette inkluderer også en optimalisert membranfolie som minimerer naturlige resonanser og total harmonisk forvrengning (THD <0,08% ved 1 kHz, 94 dB).

Videre har sensoren et bakstykke, designet for å minimere refleksjon inne i huset, og et kammer som fjerner resonanser i øregangen for å skape en mer raffinert og detaljert diskant. Med en frekvensrespons på 6 Hz - 20 kHz, gir IE 300 klare, høye frekvenser, med en subtil og varm tone som gir sangen større intimitet.

De nye IE 300 har en raffinert versjon av Sennheisers hyllede syv mm Extra Wide Band (XWB)-sensorer for overlegen lydkvalitet.

– Når du er lidenskapelig opptatt av lyd, har hver minste detalj en betydning. Derfor skapte vi IE 300 for å la lytterne høre alle nyanser av musikken, sier Jermo Köhnke, produktsjef i Sennheiser, og fortsetter:

– IE 300 er designet for å være en følgesvenn når du er på farten, samtidig som den gir en overlegen lydopplevelse - uansett hvor du befinner deg.

Komfortabel lydopplevelse
IE 300 tilbyr eksepsjonell holdbarhet og komfort med et design inspirert av det profesjonelle lyduniverset. De ergonomiske funksjonene inkluderer justerbare og fleksible ørekroker av silikon og minneskum i tre størrelser (S / M / L). Dette garanterer ikke bare en sikker passform og komfort for lange lytteøkter, men også en optimal lydisolering som gjør at kresne lyttere kan nyte lyden uforstyrret, selv i støyete omgivelser.

IE 300 designet er inspirert av den profesjonelle lydverden

Lytteglede – år etter år
Sennheiser IE 300s medfølgende 3,5 mm kabel er forsterket med para-aramid for god holdbarhet, selv etter tusenvis av bøyninger. Kabelen kan også enkelt byttes ut for optimal fleksibilitet. For ytterligere holdbarhet er den forgylte Fidelity + MMCX-kontakten plassert i en innfelt 4,8 mm bred stikkontakt i huset. Balanserte kabler med kontakter for 2,5 og 4,4 mm er også tilgjengelig som tilbehør. En Premium-veske er inkludert for en sikker og praktisk oppbevaring.

Sennheiser IE 300 vil være tilgjengelig i Europa fra mars 2021. Pris: 3.190 NOK (MSRP)

Maik Robbe Communications Manager EMEA, Sennheiser electronic GmbH & Co. KG
Ingrid Hostbjor Hill+Knowlton Strategies

Ytterligere bilder kan hentes på Sennheiser Brandzone.

Signe Jungløw Communications Manager, Sennheiser Nordic A/S
Ingrid Hostbjor Hill+Knowlton Strategies
Kai Detlefsen Marketing Manager, Dear Reality
About Sennheiser Nordic A/S Norway