Nå kan du kontrollere lyden fra Apple Watch

Nå kan du kontrollere lyden fra Apple Watch

Sennheiser’s Smart Control app er nå tilgjengelig på Apple Watch

Oslo, 15. desember 2020 – Den nye Sennheiser Smart Control-appen for Apple Watch er nå klar for nedlasting fra App Store. En vinnende kombinasjon med Sennheisers ekte trådløse hodetelefoner, og gjør det mulig for lyttere å kontrollere lydopplevelsen fra håndleddet.

Uansett om du trener, er på farten eller er hjemme, lar Sennheisers nye Smart Control-app for Apple Watch nå lytterne styre lydopplevelsen MOMENTUM True Wireless 2, MOMENTUM True Wireless og CX 400BT True Wireless fra håndleddet. Avhengig av funksjonene til de tilkoblede hodetelefonene, kan brukerne la den selvjusterende modusen i Watch-appen automatisk stille støykontroll - aktiv støyreduksjon og transparent lyd - når du går, løper eller bare sitter og nyter lyden. Appen tillater også manuell justering av innstillingene for støykontroll.

Når du er på farten, kan lyttere la iPhone være hjemme og bare koble sine ekte trådløse hodetelefoner direkte til Apple Watch for å lytte til deres forhåndslagrede musikk mens de kontrollerer lydinnstillingene fra klokken.

Sennheisers nye Smart Control-app for Apple Watch er også tilgjengelig med advarsel om lavt batterinivå for å minne lytterne på å lade hodetelefonene når batterinivået synker under 20%, samt et forhåndsinnstilt valg for equalizer. Brukere kan finne den i Apple Watch-appen på iPhone etter å ha lastet ned den siste oppdateringen for Smart Control-appen i Apple App Store.

Story image

Media Alert_Smart Control app for Apple Watch.docx 3 MB Media Alert_Smart Control app for Apple Watch.pdf 73 KB

Signe Jungløw Communications Manager, Sennheiser Nordic A/S
Ingrid Hostbjor Hill+Knowlton Strategies